רוזן ומינץ - רשת חנויות אופניים וגלישה, מכירת אופניים חשמליים (חשמליות), אביזרים לאופניים, ציוד גלישה וסאפ
צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

2022 MERIDA SCULTURA


                                                                                                           

2022 MERIDA SCULTURA                

פחות משקל, פחות גרר - וגם יותר נוח? אתם חושבים שזה אפשרי?                   

תכירו את האופניים שיוכיחו שכן; ה- 2022 SCULTURA V החדשים.                   

בהתבסס על המורשת המנצחת של אופני הכביש הקלילים של MERIDA, החברה הפחיתה דרסטית את הגרר, העלתה את הנוחות לרמות חדשות והכל תוך כדי גילוח גרמים יקרים ומשמעותיים על מנת לספק כלי מנצח לסבב העולמי.                  

מאז הצגת הפלטפורמה במערך אופני הכביש של MERIDA, ה-SCULTURA היו התגלמות של אופני מירוץ קלי המשקל. הם היו האופניים                   

האידיאלים כשיכולת טיפוס יוצאת דופן היתה נדרשת, בעוד שהמקבילים הארודינאמים שלהם, ה- REACTO, כוללים אווירודינמיקה ויעילות גבוהים יותר.               

לשנת 2022 ה-SCULTURA לוקחים את מה ש MERIDA למדה מ-REACTO עטורי הפרסים על מנת לשפר את היכולות הארו דינמיות שלהם תוך כדי בנייה על הנוחות המרשימה ממילא.

                    

 השימוש המיועד:                        

ה-SCULTURA החדשים מכוונים ללוחמי סוף שבוע ולרוכבים תחרותיים כאחד שמחפשים אופני טיפוס קלים עם נוחות יוצאת דופן ויכולות אווירודינמיות מרשימות. עם ארבעה ניצחונות בשלבים של הטור העולמי ברזומה, התוצאות מראות שביכולת של ה-SCULTURA לספק את הסחורה בכל מה שקשור לרמות הגבוהות ביותר של הענף. הם גם מגלמים את השותף המושלם לרוכבים שאפתניים שמחפשים את ה-all rounder המושלים - כאלה שיספקו את התמורה הגבוהה ביותר בנוחות, ביכולת העברת כוח, בטיפוסים ארוכים ובירידות סופר מהירות. קבוצת הרוכבים הנוספת שיהנו מהתמורה הגבוהה שלהם היא חובבי ספורט/גראן פונדו שלא נרתעים מגיאומטריה אגרסיבית ומוכוונת מרוצים.

                                   

   

שושלת מירוצים מוכחת!    

השיפורים המרשימים בנוחות, אווירודינמיקה ומשקל כבר הראו תוצאות מרשימות ביותר בסבב העולמי בידם של נבחרת בחריין-וויקטוריוס, וניצחו ארבעה שלבים עוד לפני שהאופניים שוחררו! שני שלבים ב- Critérium du Dauphiné )מארק פאדון(, אחד ב- טור דה פראנס )Dylan Vuelta a España (Damiano-ואחד ב (Teuns )Caruso. וזאת ההוכחה הטובה יותר לכך שלאופניים האלה יש גנים מנצחים, כבר מההתחלה.

                                   

         

SCULTURA RIVAL-EDITION 

דגם ה-SCULTURA RIVAL EDITION החדש, משלב את מסגרת ה-CF3 החדשה של merida עם טכנולוגיית AXS העדכנית ביותר מבית SRAM. העברה הילוכים מדויקת, מהירה וללא כבלים באחד מאופני הכביש הנוחים בשוק. ה-SCULTURA החדשים הם האווירודינמים ביותר אי פעם. עם זאת, הם נשארים נאמנים לפוקוס על קלות המשקל, זריזות ונוחות הרוכב; למעשה זה לוקח את הגורמים האלה לרמה חדשה.               

ה-SCULTURA החדשים מפגינים תאימות יוצאת דופן, ומספקים לרוכב נוחות רכיבה מובילה.                

דגם זה מגיע עם, -FSA SMR ACR two piece ,cockpit, MERIDA S-FLEX carbon sram מערכת הילוכים אלקטרונית ,seat post ,Fulcrum Racing 800 DBסט גלגלים של ,axs ועוד חלקים ברמה גבוהה שישלימו חבילה סופר משתלמת!

                                   

                    

הטכנולוגיות בתוך ה- SCULTURA RIVAL-EDITION

                                       

צינור ראש ה-X-Tapered מציע מקום להתקנת מזלג קוני )בצורת חרוט(. מזלגות קונים מציעים קשיחות מעולה ומדויקת ומספקים היגוי משרה ביטחון.

                                 

כבלים מנותבים דרך המסגרת, נכנסים ויוצאים דרך שקעים חלקים. האופניים נראים נקיים מבחינה עיצובית, בעוד הכבלים מוגנים מפני לחות ולכלוך.

                                

אופניים/שלדות עם הסמל 'Di2 Ready' מוכנים להתקנת טכנולוגיית Di2 עם התקנת סוללה במוט המושב או בתוך צוואר המזלג.

                                 

             

כדי להגן על שלמות שלדת הקרבון, הסיבים מחוברים יחד עם שרף אפוקסי בתוספת חלקיקי ננו, מה שמגדיל את עמידות הפגיעה בעד 40%.

                                

בעת יצירת מרכיבי הקרבון הבודדים, נעשה שימוש בשלפוחית מתנפחת על מנת להבטיח שאין קמטים בתוך הצינור שכן אלו יכולים להוסיף משקל וליצור חולשה. זה מביא לשלדה קלה יותר, קשיחה וחזקה יותר.

                                                

האווירודינמיקה מבוססת על פרופיל דמעות NACA0028 )הוועדה הלאומית המייעצת לאווירונאוטיקה( הקטוע. אוויר נע סביב הצינור כאילו החלק האחורי החסר של הדמעה עדיין שם, חוסך משקל על ידי שימוש בפחות חומר.

                                

רכיב אלומיניום מחושל מתחת לקליפר הקדמי ו/או האחורי המאפשר פיזור של חום דרך סנפירי קירור כרסום CNC. בדיקות מראות שהטמפרטורות מופחתות בכ-35% וזמני הקירור מתקצרים, מה שמייעל את ביצועי הבלם.

                                 

עיצוב אופני WorldTour דומה לפורמולה 1: ככל הנראה פרטים מהודקים כראוי יכולים לגרום לחיסכון של שבריר שניות. הידוק משולב של מוט המושב ממזער את המערבולת בצינור העליון.

                          

TWO PIECE COCKPIT

                          

בעוד שתא הטייס קל המשקל TEAM SL 1P הוא מרכיב מפתח בדגמי ה-CF5, דגמי ה-CF3 כוללים שילוב שני חלקים של סטם והד-סט FSA MERIDA EXPERT SL עם כידון ACR SMR המציע שילוב כבלים כמעט מלא דרך הכידון והסטם אל תוך השלדה.                      

אפשרות שני החלקים מציעה גמישות רבה יותר, יכולת התאמה ושירות, תוך הקרבה קטנה בלבד לגבי הביצועים האווירודינמיים והמשקל הכוללים.

                           

משקל מופחת!           

המשקל היה במוקד במהלך הפיתוח של ה-SCULTURA החדשים, ב MERIDA רצו להפוך אותם להרבה יותר אווירודינמים ואפילו נוחים יותר לרכיבה מקודמיהם. מהלך זה מאפשר לשמור על מהירויות רוכב גבוהות ועייפות גוף/שרירים נמוכה, כל זאת תוך מתן שיפורים משמעותיים לעומת הדגם הקודם המרשים לכשעצמו. המטרה היתה ליצור את אופני הכביש ה all - rounder האיכותיים ביותר שניתן.

                                         

אווירודינמיקה משופרת!                     

באמצעות התאמת תכונות עיצוב מה- REACTO ספציפיות לאוויר סביב צינור הראש והמזלג, החדרת שילוב כבלים מלא אל תוך תא הטייס מחלק אחד, הסתרת מהדק מוט המושב והורדת נקודות החיבור של תומכות המושב, MERIDA הצליחו להפחית את ביצועי האוויר של ה-SCULTURA בדגמי CF5 ו-CF3 מ-234.3 וואט במהירות 45 קמ"ש של קודמו ועד ל-224.5 וואט מרשימים במהירות 45 קמ"ש )דגם נבדק SCULTURA TEAM(. זהו חיסכון מרשים בהספק של 4.2%.

                                 

נוחות משופרת!

נוחות נתפסת לרוב כמאפיין שחשוב רק לרוכבי "פנאי" ולא לספורטאים רציניים, אך בדיקות הראו שהפחתת עייפות הגוף והשרירים מאפשרת לרוכבים לרכוב חזק יותר, למשך זמן רב יותר. על ידי הפחתת הקשיחות האנכית מהתושבת התחתונה לאוכף בסביבות 38%, )בדגם שנבדק SCULTURA TEAM( הגדלת מרווח הצמיגים כך שיתאים לצמיגים בגודל 30 מ"מ והרחבת חשיפת מוט המושב ב-40 ממ, MERIDA הצליחו לייצר אופני מירוץ חסרי פשרות עם נוחות מירבית שטרם נראתה.

      

ברוכים הבאים לדור החמישי של ה-SCULTURA. מהירות - נוחות - הישגיות!

                                   

  קישור לדף הדגם באתר MERIDA:

https://www.merida-bikes.com/en/bike/3098/scultura-rival-edition

קישור לדף הדגם באתר רוזן ומינץ:

https://www.rosen-meents.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=item&cs=26241                         

כתבה זו נכתבה ע״י ליאור יורפסט עבור מערכת ״רוזן ומינץ״

מקווים שנהנתם, רוזן ומינץ.

   


סניפים

אופניים

אביזרים